Friday, February 18, 2011

Saya Pendatang Baru Blogger ^^ 

Korang korang nampak kan title blog tu? Takmau tanya banyak banyak okay. Yeahh cekk baru jaa bukak blog ni or dalam bahasa bakau *Saya Baru Sahaja Berjinak Jinak di Alam Duniawi Blogger* Teeettt >.< 


Kenapa tetiba aku buat blog? Saja teringin, dah dok usha ramai sangat orang addicted kat blog. Alaa blog aku yang zaman dulu yang dah berkurun time batu bersurat tu dah lama deactivate. Kenapa? Sebab malas and boring and menyampah taktau nak tulis hapa. Tambah tambah dengan kemajuan diri yang tidak tercapai dan dicapai kaaannn. Haha silly ^^ 

Lepas tu mula laa buat hal. Time time getir nak PMR cenggini la jugak kan dia nak buat blog. Haha gegeh betol. Alaa lepak laa brader, gua buat blog suka suki makan kentucky ja kot. Orang kata zaman zaman periksa beso cenggini la nak tensi + depressed la masalah situ sana sini laa kan kan kannn? Sooo dah kira curfew laa buat blog ni -,-'' Haha hailaaa

So untuk Intro ni, takat sini dulu laa kot. Satgi ada laa nak bising *Amboii, buat karangan penyegan, tapi karang blog berkajang kajang boleh pulak en* Burr chill laa! Takdak kena mengena pun antara hidup dan mati BLOG and KARANGAN. Hahaha banyak laa kau :|

Oh yaa, one more thing aku tak expert sangat laa brader blogging blogging ni, so kalau anything tu takmau laa kutuk kutuk complain complain eh eh ^^ Tunjuk ajar sikit .Sharing is caring tau tau :DD Adios!

Gambar Ni Menipu. Saya Tak SEPET punn ^^

Nur Athirah Badrul Hisham :) 
Just call me Athirah. Any NICK is not allowed.







2 comments: